Chceš Kvalitní Sex Seznamku?

Schoulila se blíž ke mě. Zaslechl jsem jak hlasitéí “Ooohhh!” Pokračoval jsem stále výš a výš. Pak jsem uslyšel zvuk kovu klepnoucího o dřevo. Pak jsem se chvíli zastavil a masíroval její stehna, než se mé prsty znovu pohnuly směremk její kundičce. Za chvíli jsem ucítil mdlou vůni čokolády. Alena se položila zpět na postel.
    Nehýbala se, ani když jsem začal znovu dlaněmi přejíždět po jejích nohách. Pokaždé když má ruka dopadnula na jeji zadeček, zasténala.

Ja, aby som ukludnil hormon,zacal som pohladom behat po izbe, no ona sa ku mne prisunula blizsie. V tej chvily som myslel,ze jej ho narvem rovno v autobuse do jej kundy,lenze jej pohyb ma vytrhol z myslienok. Jej pohlad zacal klesat,az zastal na mojom rozkroku. Zrazu som zacitil stiahnutie Leynej muslicky.
Na chvilu prestala a zasadla si na mna obkrocmo,takze mi teraz sedela na kline. Mal som sedemnast a tento pribeh sa mi skutocne stal, co sa mi nechcelo verit,kvoli mojej vtedajsej hanblivosti.Vracal som sa prave zo skoly. Samozrejme ked s nikym nechodis.” Jej usmiate zelene oci ma stale sledovali,zatial co ja som si ju obzeral.

rychle seznameni

Leave a comment