Sex Seznamka.

Sledoval mě, udělal mi klidně místo na posteli a řekl, abych si teď lehnul, ale naopak, hlavou k jeho nohám. Spolkl jsem první dávku a pokračoval jsem v divokém sání. Přitom mě letmo líbal na uchu. Byl tvrdý a velký, o dost delší než můj, ale zase ne tak tlustý. Cítil jsem, jak se můj vrchol blíží a tak jsem začal zvedat kyčle a přirážel proti jeho pohybům. Běhali jsme po nich celé dva dny a na konci se mě zeptal, jestli bych nezašel někam na skleničku. Pak jsme oba, stejně rychle, sehnuli hlavu ke klínu toho druhého a začali sát. Pomalu jsem začal jezdit dlaní po celé délce jeho ptáka a za chvíli se vzduchem neslo slastné vzdychání.
   “No, pár jich ve škole taky bylo,” odpověděl jsem upřímně. Pokračoval jsem v pomalém zpracovávání a brzy jsem ho dostal do úst úplně celého.

Před jedním domkem jsme vystoupili a šli dovnitř. Dlouho nikdo nepřicházel a já jsem si už začínal myslet, že to byl jen špatný vtip. Třemi prsty mi kroužením stále víc roztahoval svěrač a musel jsem si přiznat, že mi to působí značnou
rozkoš. Do místnosti vstoupili tři urostlí chlápci ještě o něco starší, než byl můj hostitel. „Výborně, jsi moc šikovný“, uslyšel jsem za svými zády. Pak se řeč stočila na sex a naše předchozí zkušenosti. On úsměv opětoval a řekl: „Nezlob se, ale manželka musela služebně do Prahy. „Nevím, co se mé ženě na análním sexu nelíbí“, pomyslel jsem si.

seznamky přes internet

Má bujná fantazie

Snažím se sebou házet a nějak se vyprostit, cítím strach a bezmoc, ale také zároveň neuvěřitelně přitažlivou mužskou vůni. Prosím, že to moc potřebuji a ať mi ho tam vrazí a on se jen usměje a brání mi narazit se na něj……………   Pokračování příště.

Jsi moje nadržená čubička a chceš se nechat od Pána ošukat viď?” Snažím se uklidnit a přemýšlet, co budu dělat. Hraje si s mými prsy, dráždí je, mačká, saje a najednou cítím pevný stisk, trošku sebou škubnu, protože to zabolí a on mi připíná svorky na bradavky, cítím, jak mi bradavky mačkají, nebolí to ani, jen to krásně mačká, jsou spojené řetízkem a on za ně tahá a mě to moc vzrušuje, moc se mi to líbí, začínám sténat a on mě začíná hladit na kundičce, zatím jen přes kalhoty jí lehce tře a do ouška mi šeptá: “Já věděl, že se ti to bude líbit ty moje malá kurvičko.” A slyším lehké uchechtnutí. Moc mě ten muž vzrušuje, i když nevím kdo to je..

Leave a Reply

