Toužíš Po Dokonalé Erotické Seznamce?

Pohladil jsem jí. zeptala se, přikývl jsem. Ano,ano,ano,úúúú”,třela si poštěváka,byli jsme společně, vychutnala si stříkání.Pak zase ležela roztažená.”Stáhla mě na postel a líbala, hladila po hlavě jednou rukou a druhou mi ho dychtivě honila. Když jsme se vrátili, objala mě. Ona si po chvilce přála: “Vraž mi prst do zadkúú””Splnil jsem jí přání a projížděl jí ptákem kundu a prstem zadek,ona se po chvilce začala svírat a ještě více otevírat,pak zas přišlo její přiražení a “ůůůůůů” a byla,cukala se, ale zůstávala naražená, vydýchala, sáhla za sebe, vyndala ptáka ze sebe. “Tak ty bereš na macechu, mě se taky líbíš”.Pak vstala, odešla do cahty a vrátila se s vínem a skleničkama. “Moc se mi líbíš”,znovu mě pohladila. Vstal jsem a stoupl si k ní,chtěl si k ní kleknout,ale ona mě objala kolem boků a třela hlavu o mé plné plavky a ze zadku mi stahovala plavky, stáhla mi je a on proti ní z nich vyskočil, ona ho hned chytla a zvedla ke mě oči. Byl již podvečer, když přinesla na terasu pití, já si jí prohlížel, jak se jí dralo poprsí z podprsenky, plné kalhotky a na tříslech z nich vylézaly černé chlupy.


Utíkám celý nedočkavý, ruce zpocené, tlukot srdce znatelný, zmatené lechtivé myšlenky v hlavě, staví se před zrcadlo a poodkrývá jednu nožku z pod županu, civím a všímám si, že má i nové síťované punčošky, odhalí mi jen část stehna.
„Foť a dívej se!!Lehce se pousměje, pohledem mě pokropí a shodí celý župan na zem, cvak, otáčí se, nestačím se nabažit, krásný zadeček, ty oblé tvary, jsem celý spocený a nadržený, každý tvůj pohyb mě rozpaluje a přestávám se ovládat, cvak cvak cvak…
Kočičí hřbet, vysazený zadeček, nohy doširoka rozevřené, přejedeš si dlaní po klíně, bříšku, přes ňadra. Cvak – první snímek, smyslný pohled, pusa vzduchem: Cvak… Druhá nožka, kousek výše, předklon, snažím se zaostřit na výstřih – cvak, příliš pozdě… Odraz v zrcadle, nádhera. Zas nic otáčí se a nastavuje mi svůj výstřih. Je to šílený, klacek mi míní prasknout, chci ji ho zarazit až na doraz a slyšet její spokojený sten. Najednou se předkloní a dá mi zadek těsně k obličeji, chci ji lízat, ale ona ucukne a stáhne si kalhotky, vykoukne na mě nadržená kundička s orosenými naběhlými pysky! “ vracím se zpět za objektiv, pásek županu se povoluje, ale ne zcela, hltám každý pohyb, okraje županu se uvolní a praští mě do očí další překvapení, nádherný korzet na jehož vrcholu se dmou plná ňadra, cvak, líbí se jí to stejně jako mě, rudé tváře i dekolt, zrychlený dech, přibližuji detail, lem krajky, hedvábně jemná kůže, už nemohu skrýt své vzrušení, odhaluji své tělo, doufajíc v opětování, ale. Jednou rukou si hladím ocas a druhou se snažím zachytit nejlepší detail její mušle, sama si roztáhne půlky a rozkročí nohy a ještě více vysadí zadek.

seznamky online

Leave a Reply

