Sexy Seznamka.

Naše sexy seznamka vám zaručí úspěch. Erotická seznamka obsahuje seznam s aktuálnímy profily, ze kterých si vyberou i ti velmi nároční a vybíraví. Láká vás šukání s párem, gay sex nebo lesbi show? Se sexy seznamkou je jednoduché takovou osobu najít. Je to první sex seznamka, která vás bude opravdu bavit: nespoléhejte na osud, plán následujících dní a nocí je ve vaší režii. V našich online chatech se můžete cítit bezpečne, vše je totiž diskrétní a důvěrné. Každý si zaslouží erotické partnery, kteří mu poskytnou sex a to, co ho potěší. Vyzkoušejte to sami a zjistíte, že to vážně funguje.

Můžu se Vám přiznat,že s Bingem jsem si užila krásný víkend a bylo jich ještě mnoho.V prosinci 2007 jsme spolu začali chodit a jsme spolu doteď.Tímto bych mu chtěla vzkázat,že ho moc miluju a nedokázala bych si život bez něj představit.A moc děkuji webovému severu amatéri.cz,který mi umožnil setkat se s touhle osobou.
V 18 hodin přijel,dali jsme si pusu na uvítanou a šli jsme si sednout do restaurace na skleničku a pokecat.Zase jsme kecali o všem možném,jako po netu,a pak se přiznal,že by se chtěl se mnou milovat,ale pokud to nebudu chtít já,tak že mě do ničeho nutit nebude.Zašli jsme si i do restaurace na večeři a čas letěl jako voda a on chtěl jít na hotel.Já jsem se tomu tak trošku vyhýbala,ale nakonec jsem řekla,že půjdu s ním.Na hotelu mě čekalo překvapení.Přivezl šampáňo a různé jídlo,tak jsme si povídali a smáli se a najednou…..jsme se začali líbat.Bylo mi to velmi příjemné,začali jsme se i hladit a za nedlouho jsme byli oba dva nazí.Dole jsem měla mokro a mu stál jako kolík…okamžitě jsem mu naznačila,že může do mě vniknout,protože jsem to chtěla a moc.Bylo to na mě moc dobře poznat.Hrál si se mnou,líbal mě a střídali jsme různé polohy,až jsme oba padli na postel unavení a uspokojení.Takový sex jsem ještě nikdy v životě nezažila.Tento příběh,co Vám teď povím je pravdivý.Seznámila jsem se na erotickém chatu amatéři s chlapem jménem Bingo.Nějak jsem mu nevěnovala pozornost a moc jsem si s ním nepsala.Nepřišel mi na pohled moc sympatický,ale on se nevzdával a stále mi posílal vzkazy,že by si chtěl se mnou povídat a poznat mě jaká jsem.Tak jsem si teda řekla,že si s ním začnu psát a uvidíme,co se z něj vyklube.
Uvědomila jsem si, že to není zase tak špatný chlapík,jak jsem si ze začátku myslela.Probrali jsme všechno,co se týče kolem života a co rádi děláme atd.Najednou přišla řeč na téma sex.Šak co je to přeci erotický chat,tak si s ním trochu o tom povykládám,za to nic nedám.Řekl mi,jak on to má rád a jaké má přirození,no 16cm pro mě tehdy bylo něco jako malý kašpárek,tak jsem řekla,že s takovým penisem bych do toho nešla,protože by mě neudělal.Já jsem vždycky měla větší,tak kolem těch 18-20cm,ale s něma to bylo takové,že se vystříkali a konec.Bingo se se mnou vsadil,že i s malým kašpárkem se dá dělat velké divadlo.Jsem mu teda uvěřila.Asi po týdnu psaní jsem mu řekla,že bychom se někdy mohli sejít.I když on byl z Prahy a já až z jižní moravy.Nebyl to pro něj problem.Dala jsem mu nějaké typy na hotely, rozloučila jsem se s ním a šla jsem ven.Asi za 3 hodiny mi volal a v telefonu se ozvalo: ,,No,ahoj Moni,tak mě teda čekej u vás v Hradišti já tam za hodinku přijedu!” Nevěděla jsem,co mám dělat.Rychle jsem utíkala domů,abych se trochu upravila,a pak vyrazila na něj čekat do města.

par hleda jeho

Začíná to fantazií

A o to víc mne to bavilo. Kousala jsem se do prstu, abych nekřičela na celé patro. Slezla jsem z něj a posadila se na něj. Pavel se chytil jak rybka na háček.
Když jsem dokouřila, ohla jsem k flašce, kam se házely nedopalky. Kundička mi začala vlhnout a ztuhly mi bradavky, což bylo určitě vidět přes mojí košilku. Poté přidal své nádherné dlouhé prsty, které mne na něm rajcovaly. Bylo to naprosto úžasné. Já jsem však nemohla spát. Poté jsme se osprchovali a řekli dobrou noc a políbili se.

Leave a Reply

