domácí Sex Party S Námi!

O měsíc později řekl pravda, že začala vrátit se domů k lidem a mít sex párty, kde předváděl různé sexuální hračky. Vše od malých na velké umělé penisy, olejů, korálky a cokoliv je možné. Věci, na které mají pěkné se sám sebou nebo s ostatními. Nebo, co chcete, aby to. A já myslel, že to zní vzrušující a byla to legrace věc.

Ona mi volal jeden den v práce a přemýšlel, jestli bych chtěla, aby se její domov s námi a pozvat pár přátel. Napadlo mě, jestli by to být smíchán s dívkami a chlapci, ale Sanna jen chtěl, abychom byli holky dnes večer. Řekl jsem, že bych zavolat kolem a slyšet, jak mnoho lidí se zajímá blíží. A nabídl jsem se opravit dosáhl hodně jíst. Dny ubíhaly a já čekal se zatajeným dechem. Myšlenky spěchali kolem vaší hlavy a přemýšlel, jestli by někdo kousat na a přijít na náš sex párty. Další jeden den šel a ano, jsem si nemyslel, že to hodně na to už proto, že nikdo o něm neslyšel.

Ale tak povzbuzující můj mobil a bylo to Anna, kdo psal, že ona byla šťastná a měla dva dívky se sama o sobě. Dobrá, jsem odepsal a další podrobnosti, které přijdou. Po několika hodinách jsem dostal další text, a to Sara, kteří říkají, že ano. Jejda, Myslel jsem, že teď, kdy jsme se pět dívek a doufal jsem, že více lidí bude reagovat. Dodatečné jednou projít a teď to bylo dva týdnů zbývá do budeme mít naši malou sex párty. V těchto dnech měli dalších pět podepsaných holky. Byli jsme deset lidí dnes a bylo to v pořádku. Strana by zbavit. Říkal jsem ti, že jsme měli mít večírek v našem domě, ale to bylo jen dívky, které tam být. Napadlo mě, jestli byste nemohli zasáhnout své kamarády na den / večer, takže jsme byli sami doma, já a všechny holky. Je zřejmé, že jste odpověděli, můžete být hezký a splňují gang. Řekl a pevně, že sobota byla moje a dívky. A vy jste byli na Váš hold.

V den, kdy přišel a musel jsem všechno jídlo připraveno, Sanna přišel a rozbalit vše, co by se ukázat. Bože, co všechno tam bylo. To bylo okamžitě zaujalo. Předtím, než jsi šel tak vám šeptat do ucha se zjistit, jestli tam je něco, co chcete, jak pořadí, v jakém. Jak jsme bláhový, když jsem se domů. I tam, kde jsi mě vzrušuje a hlad. Chtěl ukrást své věci a poslat všechny domů a požádat vás, abyste přišli domů, aby jsme mohli hrát celou noc.

Ale teď holky začnou přicházet jeden po druhém, a brzy obývací pokoj se naplní těhotné dívky. Jsme chichotání a mluvit seděl a pil, než Sanna začal prezentovat své věci. Já osobně nechápu, jak je možné získat V některých dilda, které jsou velké a tlusté jako ruka / paže. Jak se vešly do kočička stejně. Jaja do každého z nich. Myslím, že vím, co chci. Sanna nyní vyzvednout robertka a řeknu vám, jaké funkce to má, a tak pak ukazuje zbytek rozsahu. Když se provádí tak, si klást otázky a objednat kdyby měla něco o sobě. Pokud jste se stali zájem o něco. Já sám vím, co si objednat a koupit.

* Jarní Rocker

* Fetters na ruce / nohy

* Zavázanýma očima

* Někdo olej

* Penis Ring

* Mazací

* Wand vibrátor

* Vibrační tyč bez

Rozkazy jsou jasné a že Sanna přinesl ve více kopiích musel být koupen na umístění. Jsme si sednout k jídlu. Ale někteří si nás opustil již rozsudek ze dne různé duše by tam nezůstal. Měli jsme pět celkem, která byla vlevo.

Seděli jsme a povídali si a diskutovat různé věci, co jsme zažili a co mají udělat v šesti. Zadejte pravdu, nebo se odváží, ale měli jsme jen v kategorii pravdy. Sanna zeptal, jestli měli sex s více než jejich příslušné v ve stejnou dobu. Typ trojice nebo více. To jsem byl já, a další dívka, která zvedla ruku. Musíme si promluvit trochu o tom, a pak jsme se zeptali ostatní holky, pokud se chtěli vyzkoušet.

Všichni tři okamžitě řekl ano, absolutně, že by bylo hezké a jednou zkusit pak dostanete vidět. Další otázka, pokud jste byli nevěrní, odpověděli ano na to. Nevěřím, že jsem podváděl na vás, pak Byl jsem s ostatními, budete o tom vědět a my se dohodnout na tom, jak to chceme. Další otázkou bylo, zda by mohli mít sex s manželem přítele. Tři odpověděli ano na problém, ale pouze tehdy, pokud všichni na to. Jedna otázka byla, zda by mohly mít skupinový sex nebo sex na číslo, typ, s přáteli / přítelkyněmi. Také na Tento problém trval tři zvedli ruce. Hodiny ubíhaly a my jsme stále více a více pití v nás. Stali jsme se více a více hihňavý a otázky se staly špinavé. Teď byla řada na mně na něco zeptat, a to bylo:

Kdybych hit svého muže právě teď, se někdo z vás byl schopen mít sex s ním, když má pásku na sebe a nevidí nikoho z nás kurva a hrát si s ním. Ale nakonec to může trvat ho vidět, kdo to v prdeli s. Tam byli umlčeni a promluvte všechny ústa navzájem, pokud bych nedovolila, a nebuďte žárlivá. Řekl jsem, že je to v pořádku, že jak on a otočí mě na to. A víme, kde máme jeden druhého. To bylo opět ticho a nikdo nic neřekl. Znovu jsem se zeptat. A když říká jedna z dívek, které ano, že by byl ochoten, pak připojit jeden až. Dobrá, řekl jsem mu zavolat o dotaz, zda chce vrátit domů. Ale on bude mít pásku na a není vidět. A vy si s ním hrát a vyprávět napište, co chcete, aby s vámi.

Volala jsem ti a zeptal se, co jsi udělal, stačí odpovědět, že jsi pil a hraní videoher. Přemýšlel jsi, co jsem měl na srdce a já ti vysvětlím, co jsme diskutovali. Napadlo mě, jestli jste byli hladoví po a naše malá krásná hračka. Ostatní dívky by si s tebou hrát a aby si to, co ti řekli o. Říkal jsi, že jsi doma asi hodinu. Klademe na a já jsem šel do dívky. Řekl, že za hodinu jsi přišel domů. Dále jsme si povídali a dotazy, a čas běžel pryč. Volal jsi mě a říkal, že jste byli na způsob, jak se teď. Ptal jsem se tě jít do ložnice, brzy zbytek z nás. A budete mít na zavázanýma očima, ale aby se vaše šaty.

Šel jsem s Annou první a ona začne hladit své tělo a cítit se vy, ona rozepnula si džíny a nechal své kalhoty spadnout na zem. Podíval jsem se na ní a ona hodinky Me. Přikývla jsem pokračovat. Viděl jsem, že jste byli těžké, váš boxer byl velmi těsný až k místu, kde si péro je. Sundala si košili a hladil tě políbila hrudník a dolů po břiše. Snažila se přemluvit svého boxera, to dostalo trochu na jeho penis, ale dostala je. Váš penis se postavil rovně ven a ona chytil a začít hladit ho, já jsem byl krutě nadržený viděl její hru s vámi. S kohoutem jsem hrát. Lehněte si, řekla jsi, jak jsi řekl. A dal se dolů nahý v posteli. Hrála s vámi a hladil svůj penis, ona chuť že jsem vás slyšel sténání, jak se vám to líbilo, že jsem, jsem šel získat další dívku.

Lisa přišel a podíval se na kdy Anna hrála s vámi. Obešla postel na druhou stranu. Cítili jste při ní, hladil její tělo. Vaše ruce a podívat se do jeho vesty a vytáhla ho. Sundala zbytek oblečení a byla úplně nahá. Sám jsem seděl v křesle a hraje sám se sebou. Používá se na nové hračky. Anna svlékl se úplně nahá a pak postel položit vám tři zcela nahý. Hladil Vy a cítil, Anna zatímco Lisa tě hladil. Zhluboka váš pevný penis. Hrál s ním jak s úst a jazyka. Ona hodinky já a šeptám jezdit ho. Jak ona se rozkročí vám její kundičky a já jsem mohl vidět, jak váš penis zmizel v její kundičky. Můžete sténání jejich léčby. Jsem skoro trochu žárlit, že nemohu být tam, ale chci, abyste si s nimi hrát sám. Anna dostane do obkročmo svou tvář. Poslechněte si, jak dvě dívky baví, že kňučí a naříká. Vím, jak dobře to děláte, když hrajete v píči, víte, jak krásný je váš pevný penis je. Jen závidím ty dívky, které vám nyní dostal pod ním. Ale já užívám v křesle. Mé myšlenky jsou s Sanna sedí v obývacím pokoji. Ale věřím, že ona odešla domů, ona ví, co má dělat. Moje kočička je velmi chaotický a slyšel jsem, jak lepkavá Lisa je, když se pohybuje nahoru a dolů na váš pevný penis.

Zcela bez předchozího upozornění tak, Anna se nakloní a začne dělat se s Lisou. Nemyslím si, že by tak bylo, by se hrát si s sebou taky. Ale nemusíte vědět všechno o jejich přátel. Můžete lízat Anna intenzivní a mohou slyšet její sténání podrobeni polibek jí dává Lisa. Po chvíli tak Lisa zůstává s tou jízdou, když vystoupí vaše péro volá já a my cucat svůj penis dohromady. Chutná to jako kočička, ale ne moje, ale Lisa. Slyšeli jsme, že Anna dýchat těžší o. nemůže zadržet orgasmus pryč, aniž by ho nechal přijít. Ona naříká hlasitě a slyšel jsem, jak říká, že jazyk je úžasně příjemné. Ona třese celé tělo orgasmus.

Ona kroky vašeho obličeje, můžete ležet celý lepkavý. Dívám se na vy a máte nejkrásnější úsměv. Já ohýbání tě políbit, když jste fingerpullar Lisa zatímco Anna si hraje s tvým ptákem s Lisou. Ptám se Lisa, jestli chce na stejné zacházení jako Anna vstala a samozřejmě ona říká, že ano. Teď překračovat svou tvář a nejlepší ze všeho je to, že jste ho ještě neviděli, jak ty holky vypadají.

 Vy jen pocit a chuť rozsudek. Baví mě, když vidím, jak budete jednat s nimi na vaše cesta. Můžete téměř cítit, jaké to je, když Lisa dostane stejného zacházení. I propašovat do obývacího pokoje a Sanna nejsou tam jak jsem již přišel. Mám svou péřovou prachovku, který jsem si koupil, že bychom se dráždit málo. Zpět v ložnici, vidím, jak hezké holky mají, jsem se plížit pryč do křesla znovu mi dá vyzkoušet vás. Jak pěkný to vypadá.

Lisa se podařilo přijít čas v obličeji a už je vystoupit. Řeknou vám, že budete výlet vás. Můžete tápat ve tmě, ale vám pomůže. Nyní jste mezi těmito krásných dívek a ruce opět hladí jejich obnaženého těla. Můžete políbit své prsa a hrát si s jejich kundičky. Ptají se vás zeptat sami sebe, za nimi oba chtějí být v prdeli. Ale kdo jako první? Lisa chtěla, aby se její první čas chce cítit váš penis do její kundičky, než se jít domů, když Její manžel se diví, kde je. “Čas je do značné míry nyní,” říká Anna neobdrželi pak se dostane až pozdě po všem. Pomůžeme vám cítit po každém Lisa stojí a hladit a naplácat jí na zadek trochu. Budete mít svůj tvrdý penis a táhne ji do lepkavé štěrbiny. Stisknete ho do její kundičky a ona lapá po dechu při vyplňování její kundička s krásným kohoutem. Spuštění tvrdě a hluboko do ní. Zatímco hladil si Anna přes její zadek a její anál. Jen jsem si vidět, jak s nimi zacházet, jak se vaše ruce opět hladí a jak si hrát s kohoutem. Ty zmrde Lisa rychlejší a tvrdší, zatímco tak Anna si hraje s její kundička. Anna má rád a hrát si s holkama jsme si všimli a Lisa se zdá, že jsme dosáhli na to. Anna hladí její klitoris a všimněte si, že Lisa je na dosah ruky začne mačkat a mazlit se s ní kočička. Lisa sténá a kňučí a je dodáván v příjemném orgasmu, když jste ji šukat a Anna ji hladí.

Anna jí některé hladí, ona je docela hrbolatá a lepkavé. Vy jste ještě nedorazila si počkat. Můžete naplácat Lisa na šunka a děkuji za pěkný kurva. Lisa dostane z postele přijde a mě objímá. Šeptá mi do ucha, co skvělý manžel mám a jak se budete cítit. Teď je doma a šukat manžela a používat maličkosti. Políbit navzájem dobrou noc a pak se jde. Začnete cítit až Anna. Její velká krásná prsa laskání a chutná a vás zajímalo, jestli je to v pořádku do prdele. Anna kňučí málo a téměř naříká ano. Ona je horké a nadržená a chcete, aby váš penis. Ale nejdřív chci, aby sám sebe ve chvíli, vezmu fjädervippan a vytáhněte nejprve přes nahé tělo, nechte ho pohladit nad vámi a pak jsem ji v ruce , ať si s ním hrát na Anna. Ona kňučí, když stojí před vámi. Můžete nechat pohladit dolní části zad a hýždí se na její kundu, ona naříká, že je to hezké, že se těší. Můžete plácnutí na zadek a přidejte ji pryč. Vaše prsty hladit její mokré píči. Můžete naklonit dopředu a lízat jí víc, než jste ji šukat. Zatímco tak Dovedu si představit, před vámi a vaše jedna ruka hraje se mnou. Do své mokré prsty zatlačí do mé kundičky. Vnímejte, jak jsi mě fingerpullar zatímco kurva Anna. Nyní úpí všichni tři pak to, jak dobře kdykoliv a stanete se více rádi, slyšet a Anna sténat. Chci se chcete cítit prsty ve mně, když jsem přišel. Můžete hrát s její klitoris zároveň, a já to nevydržím obdržel. Za prvé léčby, celá situace, a že jsem hrál hodně jsem se v průběhu večera, to všechno je pro mě tak nadržený a nemůže odolat. Jdu s prsty uvnitř mě, když slyším, Anna, že je na asi přijde, ale ona je trochu na , ona chce, abyste se najednou, že jste sprej své horké sperma do její kundičky. Můžete spustit tvrdší a intenzivnější v její píči, budete sténat, budete lapat po dechu, jsi blízko.

Péro šrouby a rozsahy. Nemůžete držet ji a oba se spojily v intenzivní orgasmus.

Můžete spádovištních víc, takže že všechny sperma čerpána do její kundičky. Kouzelný hezké vidět. Můžete ji vytáhněte z její kundičky a Anna se zapne sám a má svůj penis do úst, cucala je čistá a bude to brzy bude opět připraven k použití. Mezitím Anna šeptá mi, že bych měl dát sám na Zpátky do postele, Zajímalo by mě, proč, ale ona mi řekla, jak to udělat. Jsem lézt nahoru a položím na zpět. Stojíš přede mnou a Anna vás žádá, abyste jít stranou. Ptá se pak sundat šátek a dát si do křesla. Ona ji šíří nohy a lehne si mezi mými stehny.

Ona hladí mé mokré píči a nechat jazyk jeho vůle v otvoru, se mi líbí, je to pěkné, že ví, co dělá. Její jazyk tip se jí dotknout, a slyšel jsem, že má ráda lízání. Já jsem sténání, nikdy nenapadlo, že bych si tak léčby dívčí. Dívám se na ty, debile svůj penis. Díváte se s velkýma očima a jen si užívat. Anna hraje jemně a tiše, ona saje můj oteklý pulzující klitoris do úst a nechte jazyk si s ním hrát, já se musím dostat přijít. Je úžasné, krása nemůže stát obdržel. Přítlačná mé genitálie proti úst a obličeje hraje intenzivní a já jsem přišel do úst. Vše o mně otřesy nadrženost mám v sobě. Dívám se na vás a uvidíte, jak rychle a tvrdě prudce svůj penis. Anna nakloní se ke mně a ptá se, jestli chci ji lízat trochu. Chci se pokusit chtějí cítit kočička do pusy. Jak měníme místa a budete pokračovat vyhonit ptáka. Jsem si lehnout mezi Anny stehna a hladí trochu opatrný na první, takže I pohladit sám, když jsem si všimla, že se těší, aby Nechal jsem můj jazyk se dotkl její štěrbinu.

Ona vzdechy a zapne samy o sobě, můj jazyk vklouzne mezi rty a já pohybovat nahoru a dolů. Ráda slyším a vidím, že. Najednou jsem si všimla, že jsi blízko mě, stojíš za mnou. Vnímejte, jak vaše ruka hladí zadek a dolů k mé píči. Je to chaotický, že jste stáhli olej jsem si koupil. Vaše ruce opět jemně hladit, když jsem lízat a hrát. Můžete nastavit di na koleno za mnou, tvůj penis sklouznutí a ve svém běhu. Konečně, touha pro váš penis celou noc a brzy celou noc. Stisknete do mých těsných otvorů. Vaše glans přichází pozdě, vytáhněte jeho ptáka znovu. Lisy na něj a teď vím, jak to moje kočička objímání. Můžete spádovištních tvrdě a cítím svůj penis šrouby uvnitř mě. Váš pevný krásný kohout, ty zmrde tak pěkné. I lízat Anna intenzivněji a nechte můj jazyk cirkulující kolem pevného klitoris.

Stiskněte dvou prsty a nechal klouzat dovnitř a ven. Anna se dívá na nás a myslím, že je to tak nádherné a příjemné. Ona mi ukazuje, jak ji pohladit. Ona mi bere za ruku a ukazuje se ptá na můj jazyk přijít. I lízat těžší a nyní se pohybuje na , ona stiskne její kundička mon pusu, který dělá můj jazyk dále uklouznutí do její kundičky. I když jsem se soustředit na ty a já. Ty kurva mě těžší a já budu sténat, jak je dobrý a řeknu vám, jak nadržený jsem. Zároveň cítím, jak se smršťuje a Anna přichází na silné a krásné orgasmu. Ona je snadné na moje hlava a zeptejte se mě lízat některé z nich. Ve stejné době, vytáhnout ptáka a teď se rozhodnete a budete chtít, abych si lehnout vedle Anny. Jsem si lehnout a stojíte před námi. Debile svůj penis a sténat, že bude kandidovat na vaše spermie se zastřelil.

Ty prudce tvrdé a vypadá to skoro, jak váš penis pulzuje a chce zastřelit jeho teplé cum nad námi. Můžete přijít a přinést proti nám. Anna udeřil do obličeje a poté nasměruje vás ke mně a já si spoustu krku a prsou. Je to pumpuje hodně a je to stále všechno lepkavé. Jak dlouho jste ho udržet uvnitř, ale jakmile se dostal k vyprázdnění je to nádherný pocit. Vidět všechny ty spermie, jak si připadají si v průběhu večera. Já se z postele a jde se mnou prát. Anna zaschnutí trochu a pak vezme své poloviny ochablé penis do úst cucat ji v čistotě. Myslím, že Anna jako váš penis, ale ona ví, že to je moje, a že to byla jen věc, kterou jsme udělali jen jednou. Anna pokračoval WC po mně a já nešel na vás. Políbil jsi mě něžně a řekl mi, jak moc jsi mě a moje malá láska neplechu. Když se to stalo k dispozici na WC, takže jste šel se osprchovat. Sledoval jsem Anna a my stáli a mluvit schody před vzala své věci jít domů.

Šel jsem do svého pokoje a udělali jsme se čistě za to, že pozdě spát, chtěl jsem být blízko vás, a žádal, aby Spooning. Řekl jsem jí o všem, co jsem objednal a koupil, a řekl, že zbytek bychom měli použít jiný čas, ne dnes. Teď máš to dobře. Políbil jsem tě a vzal mě za ruku. lisované mě blízko vás a vy zašeptal mi do ucha, co krásné kundičky jsem měl do prdele a lízat dnes. Příště je řada na srdce a pak to je spousta kluků. Pak budete šeptat dobrou noc a políbil mě na krk. I usnul ve svém bezpečném pohodlné objetí. A tam ležel celou noc … a jak usnul s úsměvem na rty.


Leave a Reply

