summer Night

Je červenec a neděli stejně jako v roce 1975. A tady, v malebné jihočeské obce je poutní. Lidé na celém světě, kolotoče, stánky, hudba a vyhraje večer bude karneval zábava.
Sešli jsme se zde opět po roce, každá dovolená za pár dní na našich veřejných představitelů. Nejsme děti, já jsem skoro 18 a jsi pořád starý šest let. Byl jsem do tebe tajně zamilovaný let. A ty jsi tak nedosažitelné, pěkný chlap, vysoký, tmavé vlasy a oči, knírek pod nosem. Byl to jen sen. Všechno, co jsme měli tu neděli pro sebe, a začal plnit sen. V dopoledních hodinách jsme byli jen spolu, zastřel mě na rozsahu náručí růží a papíru pro každého z vás chtěl políbit. On vás přivedlo k mé ruce, tak jsem se asi ztratí, někdy významný pohled, rychlý dotek.
pomalu se blížil večer a prestižní karnevalové zábava.Protančili jsme měli dohromady a zbraně na světě točil dvakrát tak rychle. Ale všechno má konec, hudba přestala a my se pomalu zamířil k statku našich tet. Máme daleko, daleko, v blízkosti rybníka pod lípou byla lavička. Jeho ruce byly jemné, zvědavý, chtěl prozkoumat neznámé, a to dělalo. Pomalu, klidně, stejně jako rty, díval se na mě a požádal o polibek za druhým. Svedl mě ještě polibky prohloubily a rozšířily naše jazyky se setkaly. Touha a očekávání byla budova. Najednou mě vzal do náruče a začal cestu. Vzal jsi mě nahoru na tamní farmě jistě před stodola svěží vůně sena. Znovu jsme se políbili, naše ruce začaly nový výzkum. Jazyk do ucha vzbudil velký program pro nás oba. Naše těla tančí v rytmu hudby a tiché touhy. Ruce táhne dolů zbytečnému opotřebení a polibky na cestě přes krk tvrzené bradavkám.Je bylo nesnesitelné a já cítím tlak na ně, cítím se váš penis mezi stehny, velké a tvrdé. Žádost o připojení je tak velký, ocitáme opět v náručí, mě provést vonící seno, pomalu mě v něm, se bude šířit moje stehna a vaše sametově UD vychovávat svou jeskyni. Počínaje nejstarší a nejkrásnější tanec lidstva. Ty jsi tak hluboko ve mně, aby mi zatočila hlava a konečně cítit silnou povrchovou úpravou. Nacházíme se v objetí tak nádherně unavená. Archivní poslední polibek a nechat každého muže do svého pokoje, na chvíli v dopoledních hodinách. Nikdy jsem od té doby neviděl tento krásný večer, jen si pamatovat všechny 35. Toužila jsem být první, a udělal jsem to.

Leave a Reply

